فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در گفت و گو با بسیج:

۷۶ پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه سلامت تبدیل شدند

ساری- فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اعلام اینکه ۷۶ پایگاه بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده اند خاطرنشان کرد: فاز سوم طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در پیک پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۷۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
خبرگزاری بسیج،  سرهنگ احمد شعبانی در حاشیه آغاز به کار مرکز واکسیناسیون طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شهرستان سوادکوه شمالی گفت: خوشبختانه واکسن کرونای مورد نیاز برای این مرکز به خوبی تامین می‌شود و تاکنون ۱۹۷ نفر از فرهنگیان شهرستان واکسن دریافت کردند وهیچ کمبودی وجود ندارد ضمن اینکه در هیچکدام از مراکز واکسیناسیون این شهرستان با تجمع جمعیت روبرو نبودیم.
 
۷۶ پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه سلامت تبدیل شدند
 فرمانده سپاه سوادکوه شمالی به روند اجرای فاز سوم طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در پیک پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا  هم اشاره کرد و افزود: این طرح در این مرحله با ۲ هدف اصلی قطع زنجیره انتقال ویروس و واکسیناسیون حداکثری با رعایت تمام دستورالعمل‌ها اجرا می‌شود.
 
سرهنگ شعبانی با اعلام اینکه  هفتادو شش پایگاه بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده اند خاطرنشان کرد: بسیجیان در مناطق مختلف با شناسایی بیماران و ناقلان ویروس از آن‌ها می‌خواهند که از منازل خود خارج نشوند و دارو‌های و مایحتاج آنان توسط یگان موتوری و خودرویی به منازلشان تحویل داده می‌شود.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی توصیه کرد: مردم عزیز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت واز دورهمی‌ها و مهمانی‌ها پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار