امام جمعه شهر بوئین زهرا؛

تاثیر شخصیت بر جایگاه، راز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر است

حجت الاسلام رضوانی گفت: راز جاودانگی و محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر، این است که آنها در ریاست تأثیر کرده بودند و این درس بزرگی است که همه مدیران باید آن را سرلوحه مدیریت خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۱۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله رضوانی، امام جمعه شهر بوئین زهرا در آئین غبارروبی گلزار مطهر شهداء به مناسبت هفته دولت، به موضوع خدمت رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه اشاره کرد و گفت: بر اساس منابع دینی و روایات ائمه معصومین (ع) یکی از حسرت های روز قیامت، حسرت بر کوتاهی در طول خدمت است که یک مسئول فرصت انجام آن را داشته اما بر اساس نگاه حزبی و جناحی عمل کرده و موجب تضییع حقوق مردم گردیده است.

وی در ادامه افزود: اعتماد و امید مردم به نظام و مسئولین به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکا و سوء مدیریت برخی از مدیران آسیب دیده است، اعتماد مردم به نظام به عنوان بزرگترین سرمایه دولت باید در کوتاه مدت ترمیم شود.

حجت اسلام رضوانی، به توطئه های دشمنان در طول تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اشاره کرد و گفت: تاریخ ۴۲ ساله حاکمیت جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که این نظام همواره درگیر مسائل مختلفی بوده است؛ جنگ تمام عیار نظامی، فتنه منافقین، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و تحریم های فلج کننده آمریکا. جالب آنکه جمهوری اسلامی در این رویارویی ها همواره نه با یک دشمن، بلکه با جبهه ای از دشمنان با امکانات و ظرفیت های به مراتب قوی تر و بیشتر از جمهوری اسلامی مواجه بوده است، اما در هیچ یک از این رویارویی ها، این نظام شکست نخورده است و همچنان توانسته است به مسیر خود ادامه دهد و این شکست ناپذیری ایران در جبهه عظیمی از دشمنان قسم خورده قابل ستایش است.

امام جمعه شهر بوئین زهرا در پایان سخنان خود، به راز جاودانگی، محبوبیت و موفقیت شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و تصریح کرد: یکی از سوالاتی که چهار دهه اذهان عمومی را به خود مشغول کرده و هم بارها بر زبان جاری شده، این است که راز جاودانگی، محبوبیت و موفقیت شهیدان رجایی و باهنر، آن هم در مدت کوتاه مسئولیت چیست؟ حقیقت مطلب این است که این طور نبوده که ریاست در آنها تأثیر کرده باشد، آنها در ریاست تأثیر کرده بودند؛ یعنی آنها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آنها را نبرده تحت لوای خودش. و این درس بزرگی است که همه مدیران باید آن را سرلوحه مدیریت خود قرار دهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار