خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

تجلیل سپاه نهاوند از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت روز پزشک طی مراسمی از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۹۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

تجلیل سپاه نهاوند از مدافعان سلامت در خط مقدم کروناسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به فعالیت‌های سپاه ناحیه نهاوند در روز پزشک اظهار داشت: به مناسبت روز پزشک ارسال پیام تبریک و قدردانی از زحمات پزشکان برای ۱۲۰ نفر از پزشکان زحمتکش شهرستان از طرف سپاه ناحیه انجام شد.

وی افزود: نصب بنر تبریک روز پزشک در ورودی هر دو بیمارستان شهرستان و ساختمان شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز از دیگر اقدامات بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: تقدیر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون با سرکشی و اهدای گل و همچنین تمثال مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سردار شهید سلیمانی نیز به مناسبت این روز انجام شد.

وی ادامه داد: نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولین جامعه پزشکی با حضور در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از دیگر برنامه‌ها بود که در این نشست وضعیت طرح شهید سلیمانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مختاری اظهار داشت: از پزشکان جهادگر و بسیج جامعه پزشکی که در این روزهای کرونایی جهادگرانه در ایام هفته در حال انجام ویزیت رایگان بیماران هستند تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات