یادواره شهدای شهرستان نیر به مناسبت هفته دولت برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادواره شهدای شهرستان نیر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۷۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

یادواره شهدای شهرستان نیر به مناسبت هفته دولت برگزار شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (رئیس جمهور و نخست وزیر ) و همزمان با فرارسیدن هفته دولت یادواره شهدای شهرستان نیر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیر در محل خیابان ساحلی شهر نیر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

دراین برنامه که با حضور آحاد مختلف مردم و ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید ابتدا جناب آقای مهندس اقبالی فرماندار محترم شهرستان نیر در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت به همه کارکنان دستگاه های دولتی به بیان اقدامات انجام شده در کشور و به ویژه در شهرستان نیر در طول چهار دهه انقلاب اسلامی پرداخت.

در ادامه جناب آقای شاهی مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ضمن سخنانی یادواره خاطره شهدای گرانقدر دولت را گرامی داشته و به بیان مقام والای شهید و شهادت پرداختند ایشان در این زمینه به شهادت سیزده معصوم ( علیهم السلام) اشاره کرده و افزودند بر اساس روایات امام عصر ( عج) نیز شهید خواهد شد . بنا بر این شهادت لیاقت و سعادت می خواهد . مقام شهید تنها مقامی است و یا نزدیکترین مقام به قرب الهی است .

در ادامه برنامه با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت جناب آقای سید زاده  به  یاد شهدای مظلوم دشت کربلا عزاداری و سینه زنی شد.

 در ادامه مراسم از تعدادی از آزاده ها و جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.  مراسم با قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان (عج) به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار