تجلیل از بانوی کماندار نوجوان و آینده دار یزدی عضو تیم ملی

از بانوی کماندار نوجوان و آینده دار یزدی عضو تیم ملی کشورمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ، در مراسمی با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان این اداره کل، کاظم پور رئیس هیات تیراندازی با کمان و دیگر اعضاء این هیات از ساغر قاسمی کماندار نوجوان و آینده دار یزدی عضو تیم ملی کشورمان که در مسابقات جهانی لهستان نیز حضور یافته بود، تجلیل بعمل آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بانوی کماندار یزدی گفت: خوشبختانه تیراندازی با کمان در استان یزد جایگاه مطلوبی دارد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در دوره‌های مختلف ملی پوشان متعددی را داشتیم که برای استان و کشور افتخارآفرین بودند.

شریعتی افزود: البته نباید به این چند ملی پوش اکتفاء کرد و باید با برنامه ریزی و تلاش این رشته توسعه و گسترش یابد و نفرات بیشتری جذب این رشته ورزشی شوند.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای این رشته ورزشی بیان داشت: البته جای تقدیر و تشکر از خانواده‌های قهرمانان دارد که با هزینه‌های زیاد همچنان از فرزند خود حمایت کرده و فضای حضور در میادین مختلف را فراهم می‌کنند که البته ما در اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان نیز حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: ساغر قاسمی قهرمان آینده دار استان، نتیجه طرح‌های استعدادیابی است که در مدارس توسط مربی ارزنده خود شناسایی و پرورش یافنه که این مهم اهمیت کار استعدادیابی را نشان می‌دهد و باید به طور مستمر کشف مستعیدین ادامه پیدا کند.

شریعتی در پایان با تقدیر از تلاش‌های ساغر قاسمی کماندار یزدی و خانواده وی به جهت حمایت از این قهرمان ابراز امیدواری کرد: با ادامه دار بودن زحمات و تلاش‌های این کماندار یزدی، شاهد افتخارآفرینی‌های وی در میادین مختلف آسیایی و جهانی باشیم.

آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان بانو در دستور کار است و با جدیت دنبال می‌شود تا ورزشکاران بدون دغدغه و دلگرمی بکار خود ادامه دهند و در میادین حضور پیدا کنند.

وی افزود: ورزش بانوان استان یزد در مسیر توسعه و رشد قرار دارد و قطعا قهرمانان بیشتری را در رشته‌های مختلف خواهیم دید.
ارسال نظرات