خبرهای داغ:

پویش «همکلاسی مهربان 2» در دامغان برگزار می شود

مسئول بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) دامغان گفت: پویش «همکلاسی مهربان 2 » به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، زهرا داودالموسوی مسئول بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) اظهار کرد: پویش « همکلاسی مهربان 2» با هدف جمع آوری کمک های دانش آموزان و خانواده هایشان به جهت تامین لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت با نام «مهر مانا» از 20 مرداد آغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد.

داودالموسوی طرح های «کتابهای تو نردبان دانایی من»، «مشق حضور » و «همیاری خیرین » را از دیگر برنامه های پویش «همکلاسی مهربان 2» بیان کرد و گفت: طرح «کتاب‌های تو نردبان دانایی من» با هدف جمع آوری کاغذهای باطله انجام می شود و هزینه آن به خريد لوازم التحریر تعلق می گیرد.

او گفت: طرح «مشق حضور» با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان با برپایی چند غرفه در سطح شهر جهت جمع آوری کمک های مردمی در حال اجرا می باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی بیان کرد: طرح «ه‍میاری خیرین» نیز در راستای پویش همکلاسی مهربان۲ در حال اجرا است و مدارس می توانند با پرداخت مبلغی معادل همان مبلغ را از خیرین هدیه بگیرند و برای دانش آموزان بی بضاعت لوازم التحریر تهیه نمایند.

داودالموسوی گفت: در هفته سوم شهریور بسته بندی و در هفته چهارم شهریور و هفته اول مهر ماه توزيع بسته های لوازم التحریر انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار