خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر ومیمه:

هر کجا تلاش و کوشش و روحیه بسیجی کارکردیم،موفق شدیم

مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده ناحیه، رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان استان، مدیران کانون‌های بازنشستگان ارتش، ناجا و وزرات دفاع در نماز خانه ناحیه برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای عمویی رئیس مجمع بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکیدحضور فعال پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف گفت:پیشکسوتان در قالب کانون بسیج پیشکسوتان خدمات بسیار خوبی در شهرستان از جمله کمک مومنانه، مقابله با ویرویس کرونا و ... ارائه کردند.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با اشاره به مجاهدت پیشکسوتان در جنگ فرهنگی دشمن گفت:امروز عرصه جنگ به جنگ فرهنگی و تبلیغاتی تبدیل شده و لذا جبهه انقلاب نیز باید در این زمینه بیش از پیش فعال باشد.
وی افزود:در جبهه جنگ فرهنگی و تبلیغاتی نقش بسیج پیشکسوتان بسیار مهم و حساس است.
سپس سرهنگ رحیمی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان اصفهان در خصوص ساختار و سازمان جدید بسیج پیشکسوتان توضیحاتی ارائه نمود؛ و گفت: مرحوم مطیفی در مدتی که عهده دار مسئولیت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه شاهین شهر بودند با اخلاص و اخلاق نیک ماموریت‌ها را به نحو احسنت انجام دادند.
در پایان برادر موحد نیا به عنوان مسئول جدید بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه معرفی و از فرزند مرحوم مطیفی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها