خبرهای داغ:

امروز ایران در اوج اقتدار است/ این اقتدار ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: امروز ایران در اوج اقتدار است و این جلوه شکوه و اقتدار کشورمان در جهان ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۳۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسولین ادارات استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای حفظ ارزش ها و نشر معارف این حماسه ماندگار است.

وی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دفاع مقدس را دوره درخشان عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امروز ایران در اوج اقتدار است و این جلوه شکوه و اقتدار ایران در جهان ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری که دفاع مقدس را گنج عظیمی معرفی نمودند که سال‌های سال باید استخراج و از آن بهره‌ برداری شود، افزود: توجه به این مهم از اولویت هایی است که می بایست در هر برهه از زمان دقت و توجه کافی نسبت به آن شود.

وی با بیان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها در راستای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی گفت: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» اجرا می شود و تمامی اقدامات در راستای این شعار خواهد بود.

وحیدی خاطرنشان کرد: قوام و بقا نظام در سایه خون شهدا و ایثار رزمندگان است، لذا تاسی از ادامه راه آنها است که می تواند رمز پیروزی و موفقیت کشور باشد.

انتهای پیام/1001

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار