خبرهای داغ:

مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی با مدیرکل کانون پرورش فکری استان دیدار کرد

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۶۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسین وفاکار مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی با جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

وفاکار در این دیدار به ایجاد و راه‌اندازی 14 مدرسه و جذب 1 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مدارس با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.

این مسئول، محیط امن و مناسب برای آموزش و تربیت، به کارگیری کادر آموزشی متعهد و توانمند، طراحی و اجرای فوق برنامه‌های ویژه فرهنگی، نظارت و پایش مستمر بر عملکرد کادر آموزشی، برگزاری آزمون‌های استعداد تحصیلی را ویژگی‌های این مدارس عنوان کرد.

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی، گفت: در صورت وجود تعامل و هم‌افزایی می‌توان در تعلیم و تربیت نسل جدید نسل جدید گام‌های بلندی برداشت.

 برگزاری کارگاه‌های متنوع به صورت مجازی در دوره شیوع کرونا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به برگزاری کارگاه‌های متنوع به صورت مجازی در دوره شیوع ویروس کرونا، اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های برخط ویژه فصل تابستان کانون پرورش فکری آذربایجان غربی ثبت نام و برگزار شد.

زاهدی با اشاره به اینکه در مراکز ثابت و سیار کانون در تلاش هستیم که نسبت به کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای موجود اهتمام بورزیم، گفت: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود را برای تقویت خلاقیت و استعدادهای نسل جدید به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار