خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا به منظور خدمات رسانی به مردم و تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا در این شهرستان توسط این ناحیه مقاومت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری در آیین راه اندازی این مرکز واکسیناسیون افزود : این مرکز واکسیناسیون برای واکسینه کردن مردم علیه ویروس کرونا به همت سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون در قالب طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان افتتاح شده و خدمات تزریق واکسن کرونا را به عموم مردم ارایه خواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: مردم باتوجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در شهرستان و وضعیت قرمز و بحرانی منطقه با عنایت به فراهم بودن امکانات لازم و فعالیت ۲مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر هرچه سریعتر برای دریافت واکسن برابر جدول زمانبندی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ پاسدار اکبری افزود: مردم باید با واکسینه شدن در برابر این ویروس منحوس در کنترل و مدیریت بیماری و عبور از پیک پنجم و ریشه کن شدن آن همراه و یاور شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشند.

وی همچنین قشرهای مختلف مردم شهرستان را به پایبندی به رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در راستای ریشه کنی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دعوت کرد.

ارسال نظرات