نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: لازم است تامین امنیت چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۲۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱


تاکید امام جمعه اردبیل بر افزایش رویکردهای پیشگیرانه برای جلوگیری از جرایم سایبری

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر افزایش رویکردهای پیشگیرانه از جرایم سایبری اظهار داشت: لازم است تامین امنیت چه در فضای مجازی  و چه فضای حقیقی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم شرایط لازم را برای تربیت نسل سالم , پویا و کارآمد فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه  امروز بیشترین بستر برای ارتکاب جرم در فضای مجازی فراهم شده، افزود:  باید فعالیت‌های انجام یافته در فضای مجازی دارای خروجی باشد تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه نیروهای انقلابی خود را آماده کرده و در برهه‌های سخت زمانی که هجمه‌ فرهنگی دشوارترین بحران کشور است راهکارهای اساسی پیش رو داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل بیان کرد:  ترویج و توسعه معنویات و زیر ساخت‌های اعتقادی در ناجا و زیبندگی پلیس به اخلاقیات به‌عنوان یک اصل در نیروی انتظامی مطرح است.

عاملی تصریح کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم که جامعه در شرایط فعلی با آن درگیر بوده مواد مخدر و اعتیاد است که در این راستا اقدامات پلیس و مرزبانان اردبیل در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مطلوب و ارزشمند است.

وی افزود:  یکی از مولفه‌هایی که سلامت و امنیت جامعه را تضمین و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل ممکن می‌رساند، تعامل هدفمند ناجا با آموزش و پرورش و پیگیری اقدامات حوزه فرهنگ‌سازی منطبق با اصول و مبانی دین اسلام است.

ارسال نظرات