نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس:

سنگر تولید، سنگر مجاهدت کارگران است

تبریز- نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: کارخانه سنگر مجاهدت همه کارکنان آن است و اگر از آن محافظت کنند موفق خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۵۹
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی در  نشست بصیرتی بسیجیان کلرپارس تبریز، ضمن بیان فرازی از بیان  رهبر انقلاب که هرکجا هستید آن جا را به منزله تنگه ٱحد بدانید، افزود: اگر همه همکاران کارخانه از درب ورودی تا مدیرعامل و مجموعه مدیریتی آن محل خدمت خود را سنگر مجاهدت دانسته و از آن محافظت کنند، قطعا این شرکت و هر مجموعه ای با این روحیه موفق خواهد بود.

وی با اشاره به منویات آیت الله خامنه ای که حضور در سنگر تولید را نیاز و وظیفه هر ایرانی متعهد و متخصص می دانند ابراز داشت: تلاش های مدیریت و پرسنل شرکت کلر پارس بخصوص با روحیه و معنویت بسیجی پای تولید و توسعه زیرساخت های کارآفرینی ستودنی است.
احد حسین زاده؛ فرمانده پایگاه  بسیج شرکت کلرپارس نیز در این نشست از بسیج به عنوان نیرویی که همیشه در وسط میدان حاصر است یاد کرد و گفت: این روحیه و شاخصه در بسیجیان این مجموعه بیشتر مشهود است.
ابوالفضل باباپور؛ مدیر عامل شرکت نیز با قدردانی از حضور  نماینده مجلس در جمع کارکنان این مجموعه، این حضور را مایه دلگرمی همکاران عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار