سردار غیب پرور گفت: دفاع مقدس سرچشمه زلال حیات طیبه است .
کد خبر: ۹۳۶۹۷۴۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز ضمن بازدید از گردان های امام علی (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در جلسه فرماندهان گردان ها، پیشنهادها و دیدگاه های فرماندهان را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، گفت: ایثار، اخلاص و ایمان به هدف از جمله اصلی ترین ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس بود.

این مسئول گفت: از هر زاویه ای به دفاع مقدس نگریسته شود موفقیت و پیروزی عیان و آشکار می‌باشد، چرا که دفاع مقدس سرچشمه زلال حیات طیبه است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: شهدایی نظیر باکری ها و تجلایی ها خطی برای ما ترسیم کرده و تکلیف ما را روشن کرده اند و نمی توانیم به بیراهه برویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تقویت روحیه انقلابی در بین نسل جوان، تصریح کرد: امروز باید بسیجیان به عنوان اصلی ترین جریان انقلاب اسلامی از ارزش ها و آرمان های انقلاب پاسداری کرده و با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، این انقلاب را تداوم بخشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات