خبرهای داغ:
فرماندار همدان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۹ پروژه در همدان

همدان-فرماندار همدان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۹ پروژه در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی محمدی در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: در این راستا سه طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به صورت نمادین افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های زیر بنایی شامل آب، برق و گاز  ابراز داشت:  ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان برای بهره‌برداری پروژه‌های شهرستان همدان در حوزه زیر بنایی در نظر گرفته شده است و تعداد هشت پروژه با اعتبار  ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ۱۳۲ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌ها در حوزه عمرانی شهرستان همدان و فامنین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این راستا ۷۷ پروژه عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه عمران روستایی بیان کرد: در این خصوص هفت پروژه بهسازی، ۹ پروژه مسکن محرومین و پروژه مقاوم‌سازی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه برای افتتاح ۹ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و صنعت ۴۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه‌ها شامل آبیاری تحت فشار، دامداری، تولید روغن‌های صنعتی، و ... است.

وی با اشاره به پروژه بهداشت و درمان عنوان کرد: در مجموع دو پروژه خدمات و درمانی با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در سطح همدان افتتاح می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه یک مهمانپذیر با اعتباری بالغ بر ۱۲.۵ میلیارد تومان در سطح شهر همدان افتتاح می‌شود، گفت: در مسکن شهری (مسکن مهر) در سطح شهرستان همدان تاکنون ۱۱ هزار و ۵۲۱ واحد کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۵۶ واحد آن آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

وی با اشاره به پروژه‌های آموزش، نوسازی مدارس و کتابخانه‌های عمومی، عنوان کرد: در این راستا ۶ میلیارد تومان برای ‌افتتاح پروژه کتابخانه حبیب الله مظاهری هزینه شده و ۷۰۰ میلیون تومان برای پروژه نوسازی مدرسه روستایی در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۹ پروژه کلان شهری با اعتباری بالغ ۴۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان در قالب ۱۵ پروژه کلنگ‌زنی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات