نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

اکنون در موقعیتی هستیم که جریان را نباید بسوزانیم/ انجام تمام کارها به جوانان نیاز دارد

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در موقعیتی هستیم که جریان را نباید بسوزانیم چراکه به جوانان ظلم است.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۷۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

اکنون در موقعیتی هستیم که جریان را نباید بسوزانیم/ انجام تمام کارها به جوانان نیاز داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی استان همدان، اظهار داشت: بسیار علاقمند به برگزاری چنین جلساتی هستم، چرا که وقتی جامعه غبار می‌گیرد هرچه در این جامعه جلسه بیشتر تشکیل شود، بهتر است.

وی با بیان اینکه امام انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فرد بود، افزود: عاقل‌ترین و انقلابی‌ترین فرد بهترین گزینه است و دیگر کسی با فحاشی در جامعه راه به جایی نمی‌تواند ببرد.

مسئول کمیسیون بودجه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا هیچ کدام با رانت فرمانده نشدند و شجاع‌ترین فرد فرمانده می‌شد، گفت: اکنون در موقعیتی هستیم که جریان را نباید بسوزانیم چراکه به جوانان ظلم است.

وی با بیان اینکه برای انجام تمام کارها به جوانان نیاز است، ادامه داد: هیچ چیز به جز عقلانیت مسائل را در شرایط شهری و اجتماعی حل نمی‌کند و همه باید کمک کنیم؛ هیچ سخنی را نپذیرید مگر اینکه در روبرو پاسخ را بگیرید.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه فضای جامعه ما غبارآلود است و برخی در پی منافع خود هستند، اضافه کرد: همه مسئولیت‌ها توسط دولت مردمی با وزرای مردمی با دلایل مدون انتخاب می‌شوند اما اگر مدیر کارآمد نباشد کل جوانان باتجربه را تعطیل می‌کند اما اگر کارآمد بود از تمام کارآمدها استفاده می‌کند و همه با هم خواهند بود.

وی گفت: هرکس که بهترین باشد استاندار می‌شود که در شأن و درخور مردم باشد، من با اسامی کاری ندارم؛ شما جوانان خط مثبت را بروید و همه را زیر ذره بین ببرید و تبیین کنید و در انتخاب مدیر شاخص را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار