خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

نظام جمهوری اسلامی، به سربازان پای کار و برخط نیاز دارد/ بسیج، ذخیره استراتژیک نظام است

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی و نظام اسلامی به سرباز ایستاده و پای کار و برخط نیاز دارد. سربازان پرافتخار میهن اسلامی دنیای استکبار را به زانو درآوردند.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۹۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه دیدار صمیمانه با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهر قزوین تصریح کرد: ما توفیق داریم در ظل پرچم سپاه صاحب الامر(عج) خدمت کنیم. ما در زیر پرچم سپاهی که به نام اوست نقش فرمانده را ایفا می‌کنیم. لذا واجب است زمینه سازان ظهور ولایت عظمی باشیم چرا که پرچم سپاه صاحب الامر(عج) را برافراشته ایم و در زیر این پرچم قرار گرفته ایم.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم، ماموریت‌های اثرگذار و ماندگاری را با تمام احترام به پیشکسوتان و به شما جوانان سپردند. البته تعاریف تکمیلی و مد نظر مقام معظم در معرفی شاخصه جوان را در بیان ایشان شنیدیم، که جوان را در قالب شخصیت شهید قاسم سلیمانی دیدند. همچنان که فرمودند؛ اگر مثل قاسم سلیمانی بود باز در سن ۶۰ سالگی به فرماندهی نیروی قدس منصوب می‌کردم.
 
اهل عمل بودن، شاخصه جوانی است

مقام ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به شاخصه های جوان بودن روحیات یک فرد خاطرنشان کرد: شاخصه جوانی، اهل عمل بودن، عدم تردید در زمان خدمت و کار برای جمهوری اسلامی، گرفتار نشدن در سیاست بازی‌ها، گرفتار نشدن در تهدید و رجز جناح ها، تقسیم نکردن مردم به دسته های مختلف است که شهید قاسم سلیمانی این گونه بود.

سردار آتانی عنوان کرد: ماموریت خود را به طور جدی آغاز کنیم. فرماندهان خوش نام و متشرعی در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین داشتیم و داریم. اکنون مسئولیت به عهده من و شما است. در این لحظه خط را به من و شما سپرده اند و امروز باید به دنبال این باشیم که آنچه در توان داریم برای سربلندی استان و میهن انجام دهیم.

نظام جمهوری اسلامی، به سربازان پای کار و برخط نیاز دارد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی و نظام اسلامی به سرباز ایستاده و پای کار در خط نیاز دارد. سربازان پرافتخار میهن اسلامی با دنیا درافتادند و دنیای استکبار را به زانو درآوردند و به نهانخانه آنها راه پیدا کردید. موشک هایشان به مغز آنها اصابت کرده است و مصداق این امر خروج مفتضحانه آمریکا از خاک افغانستان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج یادآور شد: بسیج ذخیره استراتژیک نظام است و تمام شدنی نیست. نباید با ارزش دادن به این درجه های دنیایی جایگاه واقعی خود را از دست بدهیم. باید برای به دست آوردن مدارج قرب الهی تلاش کنیم چرا که هرکه در عرصه عشق الهی بیشتر تلاش کند، میدان دار جهاد در راه خداست. مصداق واقعی این تحلیل، حضور مصطفی صدرزاده به عنوان فرمانده اثرگذار تیپ فاطمیون و موثر محرم ۹۴ است. باید تلاش کنیم تا به علت بی توجهی جا نمانیم.

پایگاه مقاومت بسیج، هویت بخش سپاه است

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: اصالت بسیج در پایگاه است. پایگاه، سرچشمه هویت سپاه است. ما سرچشمه را اهمیت نمی‌دهیم و در انتظار ثمردهی هستیم. پایگاه قله‌ و سرچشمه سپاه است. اگر نجوشد دامنه خشک شده است. نیاز انقلاب اسلامی به شما فرماندهان پایگاه، از جنس نیاز جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است. پایگاه، هویت سپاه و میخ های مستحکم امنیت انقلاب اسلامی است. همچنان که کوه‌ها مایه آرامش زمین هستند، پایگاه نیز به وجود آمده تا انقلاب پابرجا بماند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در بخش دیگری از سخنان خود در معرفی قاتلان سیدالشهدا از دیدگاه شهید مطهری تصریح کرد: قاتل اول حضرت، همانی بود که در سرزمین کربلا سر ایشان را برید، قاتل دوم سیدالشهدا افرادی بودند که به دستور متوکل ملعون مقبره کوچک ایشان را شخم زدند و تخریب کردند تا شیعیان دور مقبره ایشان جمع نشوند. اما قاتلان سوم سید الشهدا سالیان سال است برای تخریب دین، در حال تلاش هستند و ما اگر فهم درست از این ماجرا نداشته باشیم خدانخواسته در زمره قاتلان سید الشهدا قرار می‌گیریم.

فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، مطالبه گر انقلاب باشند

مقام ارشد نظامی استان در ادامه اظهار کرد: اگر پایگاه، بسیج و ماموریت‌های انقلاب، بسیج و سپاه را درک نکنیم و انحرافی در ما به وجود آید، جزء قاتلان انقلاب محسوب می‌شویم. اینها کسانی هستند که سید الشهدا را آنطور که خود می‌خواهند تحریف می‌کنند. ما با این فهم نادرست از دین، بسیج را بیگانه کردیم.

سردار رفیعی آتانی در پایان با توصیه به فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها جهت مطالبه گری گفت: شما فرماندهان پایگاه ها، مطالبه گر باشید، ما را به کف میدان بیاورید. هرزمان که احساس کردید نیاز است، به ما بگوئید که از آرمانها، ایده و راه شما فاصله گرفتیم. امروز ضرورتی غیر از این نداریم. همه موفقیت هایی که نظام تا کنون داشته است توجه به این نکته بسیج بود. فردی که غمخوار انقلاب است و در شب انتخابات تا صبح برای دعوت کردن مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کرده، بعنوان یک بسیجی انقلابی شایسته تکریم است و این دغدغه ناشی از سلامت نفس بسیج است که اگر این تلاش ها نبود انقلاب، امروز حال خوشی نداشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار