زاهدان/ با هدف پیشگیری و مهار ویروس کرونا رزمایش تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان سیستان و بلوچستان با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۳۲
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با حضور سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با هدف بیمار یابی و جدا سازی بیماران مشکوک به کرونا و کنترل ویروس منحوس رزمایش تشدید طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستانهای استان برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در این رزمایش تعداد ۵۰ تیم نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازماندهی شده اند که با اعلام رمز یا حضرت ابوالفضل العباس(ع) از سوی سردارآبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان آغاز شد.

وی ادامه داد: این رزمایش با حضور ۵۰ نفر از اعضای سازمان و تیم رپیدتست دانشگاه علوم پزشکی در قالب تیم های نظارتی به پمپ بنزین ها، آرایشگاه ها، نانوایی ها اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: نصب بنر و آموزش چهره به چهره و اهدای ماسک به افراد جامعه، از وظایف تیم های نظارتی بوده که انجام شد.

کمیلی تصریح کرد: تیم مراقبتی در زمینه (ویزیت، رپیدتست، پالس اکسی متر) در حاشیه شهر زاهدان ارائه خدمت کرده اند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین تیم حمایتی نیز به خانواده های شناسایی شده توسط تیم مراقبتی که مبتلا به بیماری کرونا بودند بسته معیشتی به ارزش۴میلیون ریال اهداء کردند.

ارسال نظرات