با همت مردم و خدمتگذاری مدیران می توان کمبود آب را به فرصت تبدیل شود

زابل/ رئیسی گفت: مسئله آب را به عنوان یک موضوع محوری دنبال میکنیم و از امکان چاه نیمه ها و امکانات فعلی که در منطقه وجود دارد استفاده کنیم و نباید از این امکانات غافل شد و آنها را از دست دهیم.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۴۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، رئیس جمهور در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان حضور یافت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در جمع مردم ولایت مدار منطقه سیستان هستیم مردم منطقه مرزی در حقیقت از مرزها ی جمهوری اسلامی مرزبانی می کنند و حضور این مردم باعث امنیت در منطقه و زندگی مردم در مناطق اطراف و حضور مولد است.

رئیس جمهور با اشاره به این مطلب که مردم روستا مردم تولید کننده و اهل تولید هستند، افزود: مشکل این منطقه مشکل کمبود آب است این یک تهدید و مشکل برای منطقه است.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند با سختکوشی و ابتکار عمل از تهدیدها فرصت می سازند، ما معتقدیم می توان در این منطقه با همت و دست توانای مردم و خدمتگزاری مدیران تهدید کمبود آب را به یک فرصت تبدیل کرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که با همت بالای مردم منطقه و پشتکار مدیران ایت مشکل و تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم تا این منطقه از نعمت آب بهره مند شود، ادامه داد: چند راه موجود است که برخی از راهها راههای آسان و قابل دسترسی است که به صورت سریع انجام می شودکه ماندگاری ندارد، اما مقدمه ای می شود برای انجام کارهای ماندگار که باید در منطقه اجرا شود.

 وی تصریح کرد: در این سفر بنا داریم مسئله آب را به عنوان یک موضوع محوری دنبال کنیم و هم از امکان چاه نیمه ها و امکانات فعلی که در منطقه وجود دارد استفاده کنیم و نباید از این امکانات غافل شد و آنها را از دست دهیم.

 

ارسال نظرات