مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

شهر جدید سهند ظزفیت تبدیل شدن به عروس شهرهای ایران را دارد

تبریز- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: موقعیت استراتژیک شهر جدید سهند ظرفیت تبدیل شدن به عروس شهرهای جدید ایران را دارد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۸۶
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس مصطفوی در جمع خبرنگاران افزود : شعور اجتماعی و فرهنگ مردم سهند باعث شده است تا این شهر در بین شهرهای جدید متفاوت باشد بطوری که با همکاری شهروندان، بهداشت جهانی سهند را بعنوان سالم ترین شهر جدید معرفی کرده است.
وی با اشاره به اجرای 99 پروژه طی یکسال گذشته گفت: قسمتی از پروژه های اجرا و قسمتی نیز تبدیل به قرارداد شده است.
مصطفوی اضافه کرد: مجموعه هشت بهشت سهند با اقداماتی که شرکت عمران سهند انجام می دهد در حال تبدیل شدن به سومین تفرجگاه بزرگ تبریز است و توانسته ایم رضایت نسبی شهروندان را کسب کنیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر سهند نقد سالم را پایه و اساس پیشرفت هر شهر و مجموعه دانست و گفت: اگر سهند امروز توسعه در خور شان این مردم یافته است در اثر نقد و انتقادات منصفانه بوده است چرا که معتقدم نقد می تواند هر مدیری را نسبت به ضعف ها و قوت های خود هوشیارتر کند.
مصطفوی آینده شهر سهند را درخشان دانست و گفت: این شهر نیازمند سرمایه گذاری است و شرکت عمران شهر جدید سهند علاوه بر کارهای عمرانی و فرهنگی برنامه هایی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در آینده دارد.
وی با اشاره به آغاز احداث فاز پنج سهند گفت: شیک ترین و بزرگترین فاز سهند فاز پنج است که با تلاش همکاران احداث و تحویل مردم خواهد شد.
وی خبرنگاران را عامل پیشرفت و توسعه جامعه دانست و گفت: شرایط کرونایی اگر اجازه بدهد از خبرنگاران برای بازدید از شهر سهند دعوت خواهد شد.
وی افزود: خبرنگاران با نقد و انتقادات، پیشرفت هر جامعه ای را رقم می زنند و به نوبه خود حاضرم برای رفع دغدغه های مسکن خبرنگاران با ورود خانه مطبوعات استان اقدام کنم.
-

ارسال نظرات