خبرهای داغ:

برپایی میز سلامت در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان

در محل محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با همکاری معاومت بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج شیروان و بسیج اقشار ناحیه همزمان با برگزاری رزمایش بسیجیان گردان های بیت المقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در محل محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با همکاری معاومت بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج شیروان و بسیج اقشار ناحیه همزمان با برگزاری رزمایش بسیجیان گردان های بیت المقدس  برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان هدف از برگزاری این میز سلامت را مصون سازی سپاه و بسیج در راستای طرح شهید سلیمانی از این ویروس منحوس دانست و رعایت دستور العمل های بهداشتی را بر همگان لازم و ضروری دانست .

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریاحانی  در ادامه با بیان این مطلب که در گام پنجم طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون کرونا تعریف شده است، اضافه کرد: سپاه برای تسریع و سهولت امر واکسیناسیون مراکزی را با ظرفیت بسیج و سپاه دایر کرده است که شهرستان شیروان نیز از این موضوع مستثنا نبوده است و در محل سالن ورزشی ناحیه مرکز واکسیناسیون راه اندازی نوده که در روزه حتی ایام تعطیل پذیرای مردم شهید پرور شهرستان است.

فرمانده سپاه سپاه شیروان  در بخش‌های پایانی سخنان خود به کمک‌های مومنانه که در طرح شهید سلیمانی گنجانده شده و اشاره اعلام کرد: در چند مرحله کمک‌های مومنانه طرح شهید سلیمانی   به همت خیرین، پایگاه و حوزه‌های مقاومت و نیز دستگاه‌های حمایتی، به نیازمندان و اسیب دیدگان کرون اکمک های مومنانه  شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار