خبرهای داغ:
سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از رزمایش بسیجیان شیروان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در محل صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با حضور یگان های بسیج ، پایوران و هیات رئیسه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان ضمن عرض خیر مقدم به همه مدعووین بخصوص سردار فرجی گزارشی از عملکرد سپاه و بسیج در شهرستان بخصوص در زمان پیک جدید شیوع بیماری منحوس کرونا اراوه نمود.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریانی در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری تمامی ادارات و نهاد هایی که سپاه و بسیج در امر واکسیناسیون آحاد جامعه کمک کردند  افزود بسیجیان طبق بانک اطلاعاتی به این افراد به صورت منظم، کمک می‌کنند و علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و هر نیازی که مردم داشته باشند برای افرادی که توانایی تامین نیازمندی‌های خود را ندارند، خانه‌به‌خانه مراجعه کرده و نیاز و خواسته‌های ان‌ها را تامین می‌کنند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  سپاه و بسیج را نور چشمان انقلاب و خار چشمنان دشمنان این مرز و بوم مقدس دانست  و افزود اگر تا دیروز خط مقدم ما جبهه های نبرد حق علیه باطل بود امروز خط مقدم ما مبارزه همگانی و بی وقفه با این ویروس منحوس  بوده  تا شرایط عادی در جامعه حکم فرما شود .

وی ادامه داد: در حقیقت سپاه نشان داده است که در کنار مردم بوده و با مشکلات مردم آشناست و تمام تلاش های سپاه در جهت رفع مشکلات مردم است که امروز با هم افزایی دستگاههای دولتی و مسئولین با دولت جدید همکاری ها گسترش پیدا می‌کند و در زمینه‌های اشتغال، معیشت، رفع مشکلات وحاشیه نشینی باید بیش از پیش اقدام شود، تا مشکلات بهبود یابد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های مقاومت به صورت شبانه‌روز فعال هستند، گفت: این تیم‌ها مخصوصاً بعد از منویات اخیر مقام معظم رهبری و دستور فرمانده کل سپاه پاسداران، همه امکانات، نیروی انسانی، تجهیزات، ترابری، تجهیزات پزشکی و بسیج جامعه پزشکی و نیرو‌های متخصص در این صحنه فعال هستند و مانند صحنه دفاع مقدس است که بسیجیان، صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شیوع پیک پنجم کرونا و به‌خصوص بعد از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بلااستثنا حتی مردمی که عضو بسیج نیستند نیز به پایگاه‌های مقاومت مساجد، مراجعه می‌کنند و می‌گویند ماموریت بدهید به ما تا کمک کنیم.

سردارفرجی در پایان ابراز کرد: این روحیه مردم ماست که شکست‌ناپذیر هستند و هیچ جا این مردم، کم نیاورده و اینجا هم پیروز خواهیم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها