انسیه خزعلی به سمت معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور منصوب شد

انتصاب جنابعالی را به سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تبریک عرض نموده و آرزومندیم با توجه به دغدغه مندی حضرتعالی در این حوزه شاهد پیشرفت آن معاونت در تحقق رسالتهای حقیقی آن باشیم.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۷۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی

معاونت محترم امور زنان و خانواده ی ریاست جمهوری

 

با عرض سلام

انتصاب جنابعالی را به سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تبریک عرض نموده و آرزومندیم با توجه به دغدغه مندی حضرتعالی در این حوزه شاهد پیشرفت آن معاونت در تحقق رسالتهای حقیقی آن باشیم.

 

ابتدا لازم به یادآوری است که مقام معظم رهبری در اهمیت کار پیرامون زنان و خانواده به سه نکته زیر اشاره می فرمایند :

 

اولاً نقش و سهم بانوان در نظام، یک نقش فوق‌العاده و ممتاز است؛ همچنان که در اصل انقلاب، نقش بانوان ممتاز بود.

 

دلیل دوم، مسئله‌ی خانواده است. مسئله‌ی زن و خانواده برای کشور، جزو مسائل درجه‌ی یک است.جامعه‌ی اسلامی، بدون بهره‌مندی کشور از نهاد خانواده‌ی سالم، سرزنده و بانشاط، اصلاً امکان ندارد پیشرفت کند.

 

جهت سوم هم این است که مسئله‌ی زن از نظر جبهه‌ی دشمنان ما، در یکی از بالانشینهای جدول اعتراضها به ماست. از اول انقلاب روی مسئله‌ی زن تکیه کردند، ؛ ما نباید اجازه بدهیم که عامه‌ی مردم دچار این اغوای بزرگ قرار بگیرند؛ لذا باید وارد شویم.

 

 

از آنجایی که در حوزه ی زنان و خانواده با انبوهی از مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نظیر کاهش ازدواج، افزایش طلاق، کاهش فرزندآوری و… روروبه رو هستیم و سطح انتظارات از معاونت شما با توجه به اهمیت موضوع به طور فزاینده ای بالاست؛ لذا از محضرمعاونت محترم درخواست میشود:

 

1.تمام تصمیم گیری ها در خصوص مسائل زنان پیرو آرمان های امام و انقلاب و سیاستهای مقام معظم رهبری باشد.

  1. 2. به موضوع زنان نگاهی جدا از خانواده نداشته باشید و این دو موضوع را مطابق با دستورات و آرمان های اسلام و انقلاب در کنار هم مدنظر داشته باشید.
  2. 3. به جهت تحقق کلام مقام معظم رهبری که شناساندن الگوی سوم زن به جهان است، نگاه جامعی داشته و در حوزه ی بین الملل بتوانید کنشگری های لازم را بعمل آورده و تمام اهتمام خود را در این جهت به کار بندید.

 

لازم به ذکر است ما دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاههای استان مازندران امادگی خود را نسبت به هرگونه همکاری و همیاری با معاونت امور زنان و خانواده جهت تحقق اهداف اسلامی و سیاستها و رهنمون های مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده اعلام می نماییم.

ارسال نظرات