خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان :

شورای شهر با اتحاد و همدلی در راستای خدمت به مردم تلاش کند

اسماعیل تیموری گفت: شورا به عنوان نماد مردم سالاری دینی باید با اتحاد وهمدلی در راستای خدمت به مردم تلاش کند.
کد خبر: ۹۳۷۰۰۲۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

شورای شهر با اتحاد و همدلی در راستای خدمت به مردم تلاش کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ اسماعیل تیموری رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان  اظهار کرد: شورا به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در اداره امور شهر با نام پارلمان كوچك شهری می‏تواند با ارائه راهكارهای مناسب، بستر توسعه هر چه بهتر خدمات‏ رسانی عمرانی و آبادانی را به شهرها را فراهم كند.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شورا در تصمیم گیری شهری از شورا و به عنوان نماد مردم سالاری دینی در راستای تحقق اصول حاکمیت و دولت اسلامی که نمایندگان از ارکان اصلی این نماد می باشند، یاد کرد .

تیموری گفت : طبق دستور قرآن كريم: «و اَمرُهـُم شُوري بَينَهم» و«شاوِرهـُم في‌الاَمر» در اصل ششم و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شورا ها تشکیل که از ارکان نظام مردم سالاری دینی و تصمیم گیر در امور شهر هستند. لذا یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسئله ای که می تواند در نیل به اهداف عالیه شورا و رفع مشکلات و کم نمودن الام مردم وفادار و با عزت شهر کمک نماید و نشان دهد که نمایندگان منتخب مردم که به راستی به عنوان چشم ، زبان و دست مردم در صحن شورا حاظر می شوند اتحاد ، همدلی و مشورت بدون منافع شخص است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان ادامه داد: همانگونه که در بخشی از پیام مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال 87 به مناسبت افتتاح شورا اشاره شده : " برای کسب توفیق در وظایف شوراهای اسلامی، شرط اول آن است که اعضاء شوراهای اسلامی هر شهر یا روستا در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته باشند. بدون این شرط مهم، یقینا این نهاد تازه تأسیس نخواهد توانست برای مردم منشأ خیر و صلاح گردد".

وی گفت: از تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان که همه آنان را بعنوان نیروهای انقلابی می شناسیم تقاضا داریم با اتحاد ، همدلی در جهت خدمت به مردم شهرگرگان بعنوان شهر دارالمومنین تلاش نمایند.

تیموری در پایان خاطر نشان کرد: مجمع بسیج شهرستان با فعالیت کارگروه های مختلف در این مجمع با رسالت همفکری در مدیریت شهری ضمن اعلام آمادگی در جهت تصمیم سازی بهتر و انجام امور شورای اسلامی شهر ، در راستای رسالت اصلی خود که مطالبه گری از حقوق عامه مردم می باشد قطعا از هیچ حقی از مردم گذشت نخواهد نمود و پیگیر کمبود ها و کاستی ها و مشکلات مردم از مدیریت شهری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار