خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

اعمال قوانین سخت گیرانه، راهکار پیشگیری از شیوع کرونا

دکتر نامدار گفت: باید قوانین سخت گیرانه تری اعمال شود تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت. جایگاه استان در کشور نسبتا خوب است اما تا حذف کامل این بیمار راه سختی پیش رو داریم.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین دکتر پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین که به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد در خصوص وضعیت بیماران کرونا در استان اظهار داشت: در بیست و چهارساعت گذشته ۱۹۰ بیمار جدید دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند،همچنین در این مدت تعداد ۶ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با ثبت آمار جدید بیماران در حال حاضر تعداد ۸۶۵ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

نامدار گفت: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان ۵۳۶ نفر و تعداد بیماران بدحال به ۵۵ نفر رسیده است.در ساعت گذشته تعداد ۱۴۸ بیمار کرونایی پس از درمان از بیمارستانها ترخیص شده اند. این ویروس تاکنون به ۳۶ هزار و ۶۴۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تعداد فوتی های استان قزوین تاکنون نیز به مرز دو هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است. باید قوانین سخت گیرانه تری اعمال شود تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت. جایگاه استان در کشور نسبتا خوب است اما تا حذف کامل این بیمار راه سختی پیش رو داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها