کفیل در جمع مسؤلین مراکز بسیج ادارات تهران بزرگ:
رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: پس فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کمک های مؤمنانه، سازمان بسیج با تشکیل قرارگاهی پرچمدار کمک های مؤمنانه در سراسر کشور شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۹۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور, فضل الله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور امروز در جمع مسؤلین مراکز بسیج ادارات تهران بزرگ گفت: داشته های امروز ما که به آن می بالیم همه ریشه در دوران دفاع مقدس دارد؛ دفاع مقدسی که ما مظلومانه و با دست خالی روبروی دنیای استکبار ایستادگی کردیم و تهدید جنگ با تدابیر امام راحل(ره) به فرصت بی بدیل برای ما تبدیل شد.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: یکی از نکات کلیدی که باید به آن توجه شود ایجاد بسیج ادارات در دوران دفاع مقدس است که این موضوع نشان از ریشه دار بودن و اهمیت این نهاد دارد.

وی با بیان اینکه بسیج همیشه آماده کمک به دولت ها بوده ادامه داد:با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی بستر بسیار مناسب تری برای استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج وجود دارد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کمک های مؤمنانه, سازمان بسیج با تشکیل قرارگاهی پرچمدار کمک های مؤمنانه در سراسر کشور شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای شعارهای دولت دو برنامه ی ارتقا کارآمدی و ارتقا سلامت اداری در رأس اقدامات این سازمان قرار دارد و پیگیری های لازم انجام خواهد شد

ارسال نظرات