خبرهای داغ:

افتخارآفرینی خانواده سپاه در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه

پاسداران ستاد سپاه استان، در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ پاسداران ستاد سپاه استان، در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان خوش درخشیدند.

مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بقعه مبارکه امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم علیه السلام در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید که در این مسابقات برادر پاسدار محسن سفیدیان حائز رتبه اول رشته قرائت تحقیق شد.

وی افزود: در رشته ترتیل هم خواهر پاسدار از معاونت تربیت بدنی استان حائز رتبه دوم گردید. معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان افزود: در این دوره از مسابقات ۵۶ نفر از برادران و ۶۵ نفر از خواهران در رشته های مختلف حفظ،قرائت،دعاخوانی، در دو روز به رقابت پرداختند. خانم منصوره آقاحسنی هم از خانواده سپاه موفق به اخذ رتبه اول رشته ترتیل شدند.

مهدی دیابی در ادامه از نخبگان قرآنی سپاه در سراسر استان خواست در توسعه فرهنگ قرآنی و با استفاده از نظرات جمعی، اقدامات شایسته انجام دهند. لازم به ذکر است نفرات برتر در مسابقات کشوری اوقاف در آینده ای نزدیک به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار