خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه نطنز:

مهمترین اقدامی که بسیج سازندگی درسال جاری،تشکیل شورای جهادی درشهرستان‌ها بود

مجمع عمومی جهادگران شهرستان نطنز با حضور ۱۰۰درصدی مسئولین ۸۱گروه های جهادی خواهر و برادر و نخبگان جهادی شهرستان در فرهنگسرای کوثر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۷۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، مجمع عمومی جهادگران شهرستان نطنز با حضور ۱۰۰درصدی مسئولین ۸۱گروه های جهادی خواهر و برادر و نخبگان جهادی شهرستان در فرهنگسرای کوثر برگزار گردید.

سرگرد پاسدار حجت همت یار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نطنز  اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که بسیج سازندگی در سال جاری اقدام به انجام آن کرد، تشکیل شورای جهادی در شهرستان‌ها بود.

جانشین سپاه ناحیه نطنز با اشاره به برگزار شدن مجمع جهادگران گفت: در این همایش که به آموزش مسئولین گروه های جهادی پرداخته شد ، اعضای مجمع جهادگران شهرستان با انتخاب اعضا معرفی شدند.

وی افزود: مجمع متشکل از کارگروه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و بهداشت، اقتصاد مقاومتی و اشتغال است که در هر کارگروه سیاست‌های کلی جهادی استان تعیین و به شورای جهادی ناحیه ابلاغ می‌شود تا توسط گروه‌های جهادی در سطح مناطق محروم اجرا شوند.

همت یار عنوان کرد: بررسی نیازهای گروه‌های جهادی و رفع کردن مشکلات آنان از طریق پیگیری از ادارات و سازمان‌ها از مهمترین اقدامات مجمع جهادی است.

 در این جلسه دکتر کریمی رئیس مجمع جهادی استان اصفهان و عضو هیئت رئیسه مجمع جهادی کشور، مهندس شیرانی مسئول مرکز مطالعات جهادی استان اصفهان و سرگرد همت یار جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج نطنز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار