راه ارتقاء سلامت اداری، پیروی از سیره شهیدان رجایی و باهنر است

بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهارم شهریور روز بسیج کارمندی، تنها راه ارتقاء سلامت نظام اداری کشور را پیروی از سیره رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و رعایت تقوای الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۸۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
قریب ۴۳ سال از آغاز انقلاب اسلامی به عنوان حرکت تکاملی بشریت پس از نهضت انبیاء و ائمه معصومین (علیهم السلام) به سمت قله‌های سعادت میگذرد و در این ۴۳ سال رویداد حوادث تلخ و شیرین، از این نهال نو رس درخت تنومندی ساخته است که امروز هیچ یک از قدرت‌های مادی دنیای استعمار و استکبار را یارای مقابله با اندیشه‌های بلند و انوار تابناک آن نیست.
با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکل گیری ساختار‌های اداره کشور که هنر بزرگ امام (ره) بود علیرغم هجمه عظیم تهدید‌ها و تحریم ها، امروز جایگاه رفیع ایران اسلامی در معادلات منطقه برای همگان آشکار و قدرت نرم جمهوری اسلامی مبدا و منشا بسیاری از حرکت‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت‌ها است.
امروز پس از ورود به دهه چهارم انقلاب و ورود به گام دوم، شاهد تحقق دولت اسلامی در ساختار اداره کشوریم که پس از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب، بار دیگر بارقه‌های امید را در دل‌ها زنده گردانیده و نویدبخش افق‌های روشن در مسیر تکاملی تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی شده است.
در دولت اسلامی مستقر مهم‌ترین بازیگران و نقش آفرینان، کارگزاران و کارمندانی هستند که با خدمت بی منت به مردم طلایه دار حرکت جامعه اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی عصر ظهور خواهند بود.
چهارم شهریور هر سال روز بسیج کارمندی است. تقارن معنادار این روز با هفته دولت، یادآور خدمات ارزشمند و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است که یاد و خاطره آن دو شهید والا مقام به واسطه دو مولفه مردمی بودن و مکتبی بودن برای همیشه در اذهان ملت ایران جاودان و مانا است و سلوک خدمتگزاری این دو شهید عزیز نقشه راه و منشور حرکت همه دولت مردان، مدیران و کارمندان نظام اسلامی است.
بدون تردید تنها راه تقویت ارتقاء سلامت نظام اداری کشور، پیروی از سیره رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و رعایت تقوای الهی و سازمانی توسط کارگزاران نظام اسلامیست.
اکنون با استقرار دولت اسلامی، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر عمل به رسالت ذاتی خود را که اعتلای مدیریت و ارتقاء سلامت در نظام اداری کشور همراه با نهادینه سازی فرهنگ خدمت بی منت به مردم است را در راستای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب شتاب خواهد بخشید و نسبت به پیاده سازی منویات مقام عظمای ولایت و انتظارات معظم له از دستگاه‌های حاکمیتی نقش مطالبه گری خود را تا وصول نتایج مطلوب ایفاء خواهد نمود. ان شاالله.
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار