به کار گیری جهاد گران بسیج دانشجویی شیروان در مرکز واکسناسیون مصلی شیروان

سیجیان جهادگر در بسیج دانشجویی شیروان، در اقدامی تحت عنوان « پوشش واکسیناسیون همگانی» شروع به کمک رسانی داوطلبانه در جهت واکسیناسیون احاد مردم نمودند.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: اعضای جهادگر بسیج دانشجویی، شامل محصلین در رشته های پرستاری، بهداشت، عمران، معماری، حقوق و «...» اقدام به کمک رسانی در جهت یاری به کادر درمان و مردم شهرستان شیروان نمودند و برای مقابله با این ویروس و این اپیدمی خطرناک با انگیزه و روحیه بالا در مراکز بهداشت و مصلی امام خامنه ای حاظر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان بعد از دیدار این جهادگران در مصلی امام خامنه ای ( مدظله ) شهرستان، در خصوص حظور جوانان بسیجی اظهاررا ارئه نمود و گقت: امروزه دانشجویان بسیجی علاوه بر تلاش برای حظور در جایگاه و زمینه های علمی بالا و ممارست در جهت افتخارات و سر افرازی پرچم میهن عزیز، در کنار مراجع پیشگیری و درمان دوشا دوش حرکت کرده و پا به پای آنها برای ریشه کن کردن و تسریع در رسیدن به سلامت عمومی کوشیده اند .

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی به موج پنجم بیماری کرونا در شیروان، اشاره کرد و گفت: با توجه به بالا رفتن آمار ها و شروع انتقال مجدد بیماری کرونا وبا تاکیدات مقام معظم رهبری بر مهار و مقابله با این بیماری، مجموعه بسیج جامعه پزشکی و گروه های جهادی شهرستان همچون مراحل قبل به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند.

وی تصریح داشت : تلاش‌ها وخدمات رسانی، بسیج، سپاه، کادر بهداشت و درمان به همکاری و رعایت مردم بستگی دارد و این تلاش‌ها زمانی به سر انجام می‌رسد که همه برای مهار این بیماری پای کار بیایند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار