خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میامی

میامی_ فرمانده سپاه ناحیه میامی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۷۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی در جلسه بزرگداشت و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس گفت: با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی به همراه اعضای ستاد گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس شهرستان برنامه هایی در سه بخش فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

وی افزود: در چهل و یکمین سالگی دفاع مقدس باید برنامه ریزی ها به سمتی برود که دستاوردهای دوران دفاع مقدس به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل شود چرا که شهدا، برای امنیت کشور و دفاع عقاید، ارزش‌ها و آرمان‌ های اسلامی جان خود را از فدا کردند و در همه عرصه‌ها گوناگون به ویژه دفاع از حریم سرزمین ایران پیشتاز بودند. بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها کوشا باشیم.

در ادامه اسماعیلی با بیان اینکه این مناسبت با شعار محوری «ما مقتدریم» برگزار می شود ،بیان کرد: اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه و ۸۳ برنامه شاخص ، شامل تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، عطر افشانی گلزار شهدای، برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، بازخوانی عملیات والفجر ۸ توزیع کمک های مومنانه ،برگزاری کارگاه های مشاوره از جمله اقدامات این هفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار