رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

روز سیاه کرونایی در استان ایلام/ ۹ مورد فوتی ثبت شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۹ ایلامی دیگر در شبانه روز گذشته قربانی کرونا شدند و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به ۹۹۰ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد کریمیان  " رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام " اظهار داشت: از فوتی های امروز چهار نفر مربوط به ایلام، ۲ نفر دهلران، یک نفر دره شهر، یک نفر هلیلان و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

وی از افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان به تعداد ۵۵ هزار و ۷۰۱ نفر خبر داد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۲۶۹ ابتلای جدید کرونا در استان شناسایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته ۶۱ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان ۳۶۴ نفر است و ایلام با ۱۸ نفر دارای بیشترین تعداد بستری های جدید است.

دکتر کریمیان یادآور شد: همچنین از بستری های جدید ۱۵ نفر مربوط به ایوان، هفت نفر دهلران، پنج نفر مهران، پنج نفر آبدانان، چهار نفر چرداول، سه نفر دره شهر ،سه نفر سیروان و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

وی اضافه کرد: شهرستان های ایلام، دهلران، مهران، ایوان، آبدانان، ملکشاهی، چرداول، هلیلان و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهر، بدره و سیروان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال نظرات