برگزاری همایش «حلقه وصل یاران» به همت سازمان بسیج طلاب استان کرمان

علی جعفری گفت: سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان در نظر دارد همایش بزرگداشت روحانیون آزاده، ایثارگر، رزمنده و جانباز تحت عنوان «حلقه وصل یاران» را برگزار کند.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۱۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری در گفتگویی گفت: سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان در نظر دارد در آستانه هفته دفاع مقدس همایش بزرگداشت روحانیون آزاده، ایثارگر، رزمنده و جانباز تحت عنوان همایش«حلقه وصل یاران» را برگزار کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان ادامه داد: در حال هماهنگی هستیم که این همایش با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله و روحانیون و طلاب آزاده و ایثارگر شهر کرمان برگزار شود و گفتنی است در اجرای بهتر این برنامه از همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره خواهیم گرفت.

وی ابراز کرد: محور همایش بررسی و تشریح نقش روحانیت و طلاب در دوران دفاع مقدس، نقش آنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش طلاب جهادگر و ایثارگر در طرح سپهبد شهید سلیمانی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این مراسم از خانواده شهید شاخص استانی سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میرکمالی تجلیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت های بیماری کرونا این همایش به صورت متمرکز برگزار نمی شود و تلاش داریم که این همایش در غیر مرکز استان نیز برگزار شود.آرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار