خبرهای داغ:

کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان به همت بخش علمی و پژوهشی پایگاه آسیه (س) برگزار شد

با هدف تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان کلاس های تقویتی دروس مدارس به همت پایگاه آسیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف تقویت دروس پایه دانش آموزان؛ خصوصا خانواده های نیازمند به همت علمی پژوهشی پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه کلاس های تقویتی به صورت فردی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با همکاری طلاب حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه برگزار شد.

در حاشیه برپایی این اردوی علمی جهادی سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: با هدف کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کنار آموزش‌های مجازی کلاس‌های تقویتی به صورت کاملا رایگان و حضوری ویژه دانش آموزان بسیجی و دانش آموزان نیازمند در محله کریم اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

او افزود: در طی دوسال اخیر و با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده از آموزش مجازی را نداشته و یا به لحاظ پایه تحصیلی ضعیف مانده اند. به همت بسیجیان و با همکاری حوزه علمیه نجمیه سرخه در جهت آموزش و رفع اشکالات درسی دانش آموزان این اقدام جهادی صورت گرفت.

گفتنی است همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پایگاه های بسیج در شهرستان سرخه با یاری خیرین اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار