فرماندار نهاوند:

منش شهدا باید در قالب کنگره‌های شهدا ترویج، تبلیغ و حفظ شود

نهاوند-فرماندار نهاوند با بیان اینکه منش شهدا باید در قالب این کنگره ترویج، تبلیغ و حفظ شود، گفت: بقای ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۴۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

منش شهدا باید در قالب کنگره‌های شهدا ترویج، تبلیغ و حفظ شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در دومین جلسه هماهنگی قرارگاه شهرستانی دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان ضمن تقدیر از سپاه استان و شهرستان در بحث کرونا و همکاری‌های بی‌نظیر آنها اظهار داشت: جاری بودن ارزش‌های انقلابی در جمهوری اسلامی، مدیون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه منش شهدا باید در قالب این کنگره ترویج، تبلیغ و حفظ شود، افزود: بقای ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: مهمترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می‌توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت نامه، عکس و فیلم است که برای آیندگان و نسل‌های بعدی به عنوان میراث گران‌بها برجای خواهد ماند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی توسط رسانه‌ها از تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات‌رسانی در زمینه معرفی آثار و شخصیت شهدا بسیار مهم و ضروری است.

ناصری افزود: تبلیغ یاد و آثار شهدا وظیفه بزرگی است چراکه انتقال این آثار به نسل نوجوان و جوان یکی از سخت‌ترین کارهایی است که باید انجام شود.

وی تصریح کرد: پذیرفتن آثار شهدا توسط نوجوانان و جوانان کار بسیار سختی است که این آثار باید مستندسازی شوند و این کار بزرگ را همه از جمله اصحاب رسانه باید به دوش بکشند.

فرماندار نهاوند گفت: مدیریت کنگره‌های شهدا باید دلی باشد و با عقل و ایمان می‌توانیم این کنگره‌ها را به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار