مدیر موسسه راهیان کوثر استان با حجت الاسلام بیگی دیدار کرد

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی با مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد استان حجت الاسلام اباذر بیگی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسین وفاکار امروز با حضور معاون اداری و پشتیبانی و معاون آموزش با حجت الاسلام اباذر بیگی مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی دیدار کرد.

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر استان در این دیدار به ایجاد و راه اندازی 16 باب مدرسه اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین رویکرد در این مدارس، مسجدمحوری است.

وی بر لزوم همکاری موسسه راهیان کوثر و کانون فرهنگی و هنری مساجد استان تاکید کرد و بیان داشت: در صورت تعامل و هم‌افزایی می‌توان برای تربیت نسل متعهد، ارزشی و در عین حال توانمند گام‌های بلندی برداشت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، حجت الاسلام اباذر بیگی در این دیدار به ایجاد، راه اندازی و تجهیز بیش از 1 هزار و 400 کانون در مساجد استان اشاره کرد و بیان داشت: تلاش کرده‌ایم که مدیر کانون‌ها و فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج فقط یک نفر باشد، تا فعالیت‌های فرهنگی بهتر پیش برود.

این مسئول بیان کرد: خانواده‌ها امروزه به محل تحصیل دانش آموزان خود حساس شده‌اند و بیشتر علاقه‌مند هستند فرزندان‌شان در محلی تحصیل کنند که علاوه بر یادگیری کتب درسی از نظر تربیتی و اخلاقی نیز پرورش یابند، که در مدارس راهیان کوثر می‌توان این اطمینان خاطر را در خانواده‌ها ایجاد کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از راه‌اندازی مدارس راهیان کوثر در استان، اظهار کرد: برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با مشارکت موسسه راهیان کوثر اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار