خبرهای داغ:

آیین بزرگداشت سرلشکرفیروز آبادی در ارومیه برگزار شد

آئین گرامیداشت سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سردار سرخیلی از فرماندهان پیشکسوت سپاه در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، آئین گرامیداشت سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سردار سرخیلی از فرماندهان پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مسئولان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم، عاشورای حسینی را یک جریانی به بلندای تاریخ دانست و اظهار کرد: فرهنگ عاشورا توانست افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهدا و مجاهدان گرانقدر انقلاب اسلامی را تربیت کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امثال حاج قاسم سلیمانی در کشورمان زیاد پرورش یافته‌اند، اضافه کرد: ایشان الگویی وارسته برای همه هستند، آحاد جامعه اعم از مدیران، رزمندگان و ... باید رفتار و منش ایشان را برای خودشان الگو قرار دهند.

این مسئول ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سردار سرخیلی از فرماندهان پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خدمات شایان توجه آنها به اسلام و انقلاب اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنم و ارزشمندی برای نکوداشت مقام شامخ شهدا است، از طرف دیگر باید از بازماندگان آنها نیز دیدار به عمل آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار