برگزاری هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز

تبریز- مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: مراسم افتتاحیه اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی ۲۳ شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن ۲۵ شهریور در محوطه مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۹۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  مرتضی صفری در جلسه هماهنگی و پشتیبانی هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی بیان کرد کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم با ظرفیت محدود و با حضور یکصد و پنجاه نفر برگزار می‌شود تا سنت حسنه قدردانی، قدرشناسی و تکریم از خادمان و پیرغلامان حسینی پابرجا بماند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این اجلاس ۲۳ شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن ۲۵ شهریور در محوطه مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی در این نشست بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تاکید کرد و گفت: تبریز کانون دلدادگان اهل بیت است و این همایش باید در شان و جایگاه تبریز برگزار شود.

قاسم‌زاده همچنین بر تشکیل شورای سیاستگذاری و اجرایی این اجلاسیه تاکید کرد و متذکر شد: جلسه مشترک این شورا با کمیته‌های تخصصی طی هفته جاری تشکیل شود.

ارسال نظرات