خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

قرارگاه پیشرفت و آبادانی، پیشتاز محرومیت زدایی با روحیه بسیجی است

سردار رفیعی آتانی گفت: روحیه بسیجی در هر جا حاکم شود، با دستان خالی و کمترین امکانات می توان بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۰۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: در حاشیه بازدیدهای میدانی اخیر در الموت و طارم و مشاهده اقدامات و عملکرد چشمگیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در روستاهای مناطق محروم در جمع جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین، بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، ثابت کرد که با کمک مردم می توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی گفت: در هر زمان و هر مکانی از تاریخ، مردم پای کار آمدند، آن کار تبدیل به اتفاق بزرگ تاریخی شد همانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

سردار آتانی اظهار کرد: حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم و نقش پررنگ مردم در کنار قرارگاه به عنوان یکی از سه ضلع اجرای پروژه ها در هر پنج کارگروه، سبب شده تا کارهای به زمین مانده روستاها به سرعت انجام و نتایج بزرگی حاصل شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه عنوان کرد: مسئولین هم باید از نزدیک به صورت میدانی مشکلات و موانع روستاها را بررسی و برای حل آن در میدان تصمیم گیری کنند. مسئولی که پشت میز اداره بنشیند و از نزدیک و در میدان مشکلات را با چشم نبیند، درک درستی برای حل مشکل پیدا نخواهد کرد. باید در دل مردم و کنار آنها همدرد شد تا بتوان تصمیم سریع و راهگشا گرفت.

مقام ارشد نظامی استان اضافه کرد: در سیل اخیر الموت شرقی، بسیجیان، جهادگران بسیجی و جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اولین ساعات سیل در منطقه حضور داشتند و طوری کار می کردند که گویا فرزند چندین ساله همان روستا هستند و برای آبادانی روستا دغدغه‌ مند بودند.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: روحیه بسیجی در هر جا حاکم شود، با دستان خالی و کمترین امکانات می توان بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها