خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان همواره به دنبال تضعیف نظام و رهبری هستند/موضع رهبری در ممنوعیت واکسن غربی هوشمندانه بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال تضعیف نظام و رهبری بوده و هستند که موضوع جدیدی نیست.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

دشمنان همواره به دنبال تضعیف نظام و رهبری هستند/موضع رهبری در ممنوعیت واکسن غربی هوشمندانه بودحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در هفته‌های اخیر و در موج پنجم کرونا با افزایش شدید فوتی‌های کرونایی در کشور شبهات بسیاری پیرامون ممنوعیت واکسن کرونا شکل گرفت که این شبهات از پایه غلط و بی‌اساس است.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان داخلی در تلاش هستند تا از این موقعیت به سود خود استفاده کنند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب و موج سواران آن در داخل مسئله سلامت مردم را با سیاست پیوند می‌زنند و مدعی شده‌اند که رهبر انقلاب واردات واکسن را ممنوع کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگرچه مقام معظم رهبری با واردات واکسن غربی تولید آمریکا، انگلیس و فرانسه به دلیل سوابق تاریک این کشورها، مخالفت کردند اما اساساً واردات هرگونه واکسن کرونا از دیگر کشورها را ممنوع نکردند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب توجه جدی به واکسیناسیون عمومی و سلامت ملی داشتند، تصریح کرد: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) واردات واکسن را برای حفظ سلامت مردم ممنوع نکردند بلکه تنها کشورهایی را از این امر مستثنا کردند و به صراحت اعلام کردند که  واردات واکسن کرونا از کشورهای دیگر مانعی ندارد.

علیی با تاکید بر اینکه این امر از باب دشمن‌شناسی انجام شد، گفت: موضوع بیماری خبیث و منحوس کرونا هرچند که یک بیماری و در حوزه بهداشت مطرح است اما تبادل و ارتباط کشورها به خصوص در این برهه از زمان که ما جبهه حق و باطل داریم و همواره این جبهه وجود داشته و توجه به رفتار دشمن در بسترهای مختلف دشمن‌شناسی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع واردات واکسن موضع خود را اعلام می‌کند چراکه موضوع  به سلامت جامعه مربوط می‌شود و مخالفت ایشان با ورود واکسن آمریکایی، انگلیسی و فرانسه، احتیاط در برابر دارویی است که ممکن است سلامت جامعه را به خطر بیندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح دیگر دلایل مخالفت رهبری با واردات واکسن‌های غربی به موضوع فرآورده های خونی آلوده فرانسه اشاره و بیان کرد: نهی رهبر انقلاب برای واردات واکسن‌های غربی ناشی از  سابقه تاریخی این کشورها در جنایت پزشکی بود و در گذشته و موضوع فروش فرآورده‌های خونی فرانسه به چند کشور از جمله ایران در دهه شصت که به واسطه آن تعداد قابل توجهی از مردم به ویروسHIV و بیماری ایدز مبتلا شدند، نشان  داد که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه مخالفت رهبری با واردات واکسن‌های غربی به دلیل بی‌اعتمادی به این کشورها و سوابق تیره آنان در فعالیت‌های غیرانسانی بود، ابراز داشت: با تزریق واکسن‌های که توسط دشمنان تولید شده است احتمال حمله بیولوژیکی هم وجود دارد بنابراین حضرت آقا به دلیل عدم اعتماد به دشمن مانع از این امر شد.

علیی با بیان اینکه دشمن در هر عرصه‌ای حتی در عرصه پزشکی قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: غرب در صدد براندازی نظام و انقلاب است و ما نباید حتی در عرصه پزشکی به آنها اعتماد کنیم که اصل کلی عدم اعتماد به دشمن فرمایش قرآن و ائمه معصوم(ع) است.

وی تشدید مرگ ‌ومیرهای ناشی از کرونا را به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم دانست و گفت: افزایش مرگ و میرهای کرونایی صرفاً مربوط به میزان واکسیناسیون نیست بلکه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی نیز برمی‌گردد بنابراین همچنان مهم‌ترین راه پیشگیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال تضعیف نظام و رهبری بوده و هستند که موضوع جدیدی نیست.

وی با تاکید بر اینکه اگر نقصی در موضوع واکسیناسیون است مربوط به مجریان جامعه است، گفت: علاوه بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، سستی برخی ارکان نظام موجب افزایش آمار فوتی‌های کرونایی شد که به درستی قانون را اجرا و یا وضع نکردند.

علیی با بیان اینکه رهبری هدایتگر است و مسائل جامعه را تذکر داده و سیاستگذاری‌های لازم را انجام می‌دهد تا جامعه را از خطرات احتمالی حفظ کند، گفت: موضع مقام معظم رهبری در ممنوعیت واکسن غربی بسیار هوشمندانه و درست بود و امروز ورود واکسن‌های آلوده به ژاپن این را اثبات کرد.

وی ادامه داد: ولایت و شخص ولی در جامعه تضمین سعادت دنیوی و اخروی آن جامعه است و باید از فرمایشات ایشان تبعیت شود و نباید فریب حرف‌های پوچ و بی اساس فضای مجازی و پیاده نظام دشمن را خورد و به آنها اعتماد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: به طور قطع اگر انسان با خدا باشد و کاری را از روی تقوا و خیرخواهی برای مردم انجام دهد خداوند سنت امدادش را سریع‌تر به مردم نشان می‌دهد؛ امروز ورود واکسن‌های آلوده به ژاپن این را اثبات کرد که موضع رهبری یک موضع حکیمانه و درستی بود و خداوند نیز کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار