همزمان با هفته تعاون:

کارگروه اقشار کارگری بسیج سیریک تشکیل شد

کارگروه اقشار کارگری بسیج سیریک تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۶۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،بمناسبت هفته تعاون جلسه کارگروه اقشار کارگری بسیج شهرستان به ریاست سرهنگ دوم پاسدار خادمی نژاد جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک و با حضور مدیران ادارات تعاون کار و روسای اداره های تعاون کار و رفاه اجتماعی، شیلات، یوسف زره زاده مدیر تعاونی مسکن مهر شهر بندر سیریک، آراسته مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شهر بندر گروگ ، علی آذر مهر و چند نفر از بسیجان و خانم رمضانپور مسئول دبیرخانه اقشار بسیج ناحیه در محل سالن ناحیه برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت:این جلسه با هدف ایجاد فرصت های کار و اشتغالزایی، احیای حقوق کارگری و تعامل و همکاری با سایر اقشار برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی خادمی نژاد افزود:بسیج با انگیزه خدمت اداره می شود و نخبگان ما نباید بیگانه با مشکلات جامعه باشند،در ضمن باید توجه داشت که نیازها همیشه مادی نیست و با تامین نیازهای معنوی بخشی از نیازهای مادی نیز برطرف می شود.

وی اضافه کرد:اگر این انرژی و پتانسیل شناخته شود همه مسئولین به دنبال توسعه هستند و این کارگروه بسیج به دنبال تزریق انرژی و پتانسیل برای شناسایی و احیاست.
در پایان این جلسه خانم موسی محمدی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر قشر کارگری معرفی شدند.

ارسال نظرات