فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح یک اصل مهم است

تبریز- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا گفت: وحدت، همدلی و انسجام در نیروهای مسلح یک اصل مهم است و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی این وحدت و همدلی را محکم‌تر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۱۲۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، اظهار داشت: مناقشات اخیر در منطقه نقش پدافند هوایی را بسیار نمایان‌تر کرد. امروز وحدت، همدلی و انسجام نیروهای مسلح باید زبانزد خاص و عام باشد، تدبیر رهبر انقلاب اسلامی در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی این وحدت و همدلی را محکم‌تر کرد.

وی افزود: همانگونه که برادران و همرزمان ما در روزهای آغازین جنگ، اقتدار و صلابت ارتش را به رخ دشمن و جهانیان کشیدند، امروز نیز وظیفه ما نمایش این ایثار و فداکاری است.

امیر مهدی جلالی؛ رئیس کانون بازنشستگان ارتش آذربایجان شرقی نیز در ادامه به‌عنوان میهمان ویژه جلسه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت: قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف عملیاتی دشمن را در هفته اول زمین‌گیر کرد؛ به گونه‌ای که صدام نیز به آن اذعان داشت. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار