خبرهای داغ:

سامانه ناصر برای کمک به بیماران کرونایی راه اندازی شد

عین اله حاتمی از راه اندازی سامانه ناصردر قالب طرح شهید سلیمانی برای ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بیماران کرونایی از امروز خبر داد و گفت: 430 تیم حمایتی و 19 تیم درمانی در سراسر استان آماده ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۹۳۷۱۱۶۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ عین اله حاتمی " جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار بسیج " با اعلام این خبر اظهارکرد: هم استانی ها می توانند با شماره های اعلام شده در تمام شهرستان های استان از خدمات حمایتی و درمانی که توسط بسیجیان ارائه می شود، برخوردار شوند.

حاتمی اضافه کرد: افراد مبتلا به کرونا که دوران قرنطینه خانگی را سپری می کنند چنانچه نیازمند تامین مایحتاج زندگی باشند و خود و یا افراد خانواده توانایی تامین آن را نداشته باشند می توانند با این سامانه تماس بگیرند تا نزدیکترین تیم های بسیجی به محل اعزام شود.

وی تاکید کرد: چنانچه افراد متقاضی دریافت خدمات حمایتی توسط تیم های اعزامی مشمول اعطا بسته های معیشتی باشند، در اختیار آنان قرار داده می شود.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار بخش دیگر از خدمات این سامانه را ارائه درمان در منزل عنوان کرد و گفت: افرادی که نیازمند دریافت خدمات درمانی از جمله خرید دارو و یا انجام تزیقات هستند نیز می نتوانند با این سامانه تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: چنانچه افراد حتی توان مالی تامین دارو مورد نیاز را نداشته باشند با همکاری جمعیت هلال احمر دارو نیز به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار می گیرد.

حاتمی خاطرنشان کرد: 430 تیم حمایتی و 19 تیم درمانی متشکل از بسیجیان در سراسر استان خراسان شمالی آماده ارائه این خدمات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها