خبرهای داغ:
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

یوم الله "17شهریور" قیام ماندگار و حرکت فداکارانه ملت

یوم الله "17شهریور"؛ قیام ماندگار و حرکت فداکارانه ملت، در امتداد خط سرخ عاشورا که غریو هیهات منا الذله سپاهیان امام حسین(علیه السلام) در پهنه جغرافیای عزت و شرافت طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۱۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 17 شهریور بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

یوم الله "17شهریور"؛ قیام ماندگار و حرکت فداکارانه ملت، نه فقط یک روز و ژاله نه فقط یک میدان؛ بلکه اراده ای بود جاری در دریای مواج و بی کرانه در امتداد خط سرخ عاشورا که غریو هیهات منا الذله سپاهیان امام حسین(علیه السلام) در پهنه جغرافیای عزت و شرافت طنین انداز شد تا عبرت طاغوتیان بماند و بدانند" ملتی که شهادت دارد، اسارت نداد" و ملتی که حسین دارد ذلت نخواهد داشت.

 مردم پاکدلی که در واقعه هفدهم شهریور 1357 با یقین و باورمندی به هدف های مقدس و الهی و بلندشان، در کربلای ژاله جان خویش را سپر بلای انقلاب و اهداف والای آن کردند، مجاهدانی غیور بودند که ایمان در دل‏هایشان راه یافته بود؛ شیر دلانی که نه برای دنیا، بلکه برای وعده‌‏های الهی و رضای حضرت حق به پا خاستند و در مقابل ستم پهلوی ایستادند.

معمار کبیر انقلاب اسلامی به حقیقت در عظمت این واقعه تاریخی، هفدهم شهریور را مکرر عاشورا و میدان شهدا را مکررِ کربلا و شهداى این حادثه را مکررِ شهداى کربلا خواندند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر، یاد وخاطره شهدای والامقام 17شهریور را گرامی داشته و عزت و سربلندی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار و انقلابی را در راستای اعتلای ارزشهای والای انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار