برگزاری جلسه اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود

شاهرود_نشست مدیران اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود در راستای برنامه ریزی هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۰۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج، نشست مدیران اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئول دبیرخانه اقشار سپاه ناحیه شاهرود در سالن جلسات کانون جوانان بسیج برگزار شد.
در این نشست که با موضوع هفته دفاع مقدس و برنامه‌های پیشنهادی این هفته توسط اقشار بسیج برگزار شد، مقرر گردید، جلسات اقشار به صورت ماهانه برگزار و هر ماه جلسه در یک کانون برگزار شود.
در این نشست حسین رضوانی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس این کانون گفت: برگزاری همایش وابستگان و اعزام راوی در هفته دفاع مقدس در ادارات، مساجد مدارس، ... و شرکت در مراسم سایر اقشار و شهرستان انجام خواهد شد.
امیر عرب اسماعیلی مسئول کانون بسیج عمران و معماری نیز گفت: برنامه‌های کانون عمران و معماری را به سمت رفع مشکلات در خصوص محله‌ها برده و سعی بر این است که تخصیص اعتبار برای این موضوع اختصاص یابد و البته الزاماتی هم باید داشته باشد.
او افزود: برنامه ریزی برای حضور در روستای مزج و حضور بسیجیان کانون بسیج جامعه مهندسین در میز خدمت در شهرک فدک و کوثر با همکاری بسیج ادارات در این هفته برگزار خواهد شد.
اکبر شکوری مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود نیز از برگزاری پویش لبخند رضایت برای دانش آموزان نیازمند و پویش همکلاسی مهربان با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ایمان خبر داد.
علیرضا تیموری مسئول بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی نیز از افتتاح مسجد میدان بار در هفته دفاع و برگزاری کارگروه اصناف هفته دفاع مقدس خبر داد.
فریبا ابوحمزه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شاهرود نیز به اجرای برنامه طوفان اراده‌ها، برپایی نمایشگاه در محل مصلی نمازجمعه و تجلیل از بانوان رزمنده در این هفته پرداخت.
عبدالحسین شعبانعلی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی هم گفت: اعزام گروه جهادی کلینیک تخصصی صنعت یار در شهرک صنعتی شاهرود و افتتاح بزرگترین گلخانه هوشمند استان با همکاری بسیج ادارات و جشنواره تجربیات موفق در حوزه کشاورزی و تهیه مستند از این برنامه‌ها در این هفته مورد نظر است.
محمد ناظمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران نیز با اشاره به برگزاری سه جلسه با هیئت‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های این هفته گفت: برنامه‌های میثاق با شهدا، رژه خودرویی با موتور‌های سنگین، دوشنبه‌های پیاده روی رو در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
حسین نوروزی مسئول بسیج فرهنگیان بسطام هم از برگزاری تیراندازی در سالن سمیناتور گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم و پیاده روی فرهنگیان در این هفته خبر داد.
عبدالحسین محمدی مسئول بسیج کارگری نیز از اجرای برنامه آبروی محله در شرکت صنعتی الغدیر رهپویان ولایت و سرکشی از خانواده معظم شهدا در این هفته گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار