فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

واکسینه کردن روزانه ۱۴۰۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه کربلا در مازندران

ساری-فرمانده سپاه کربلا از تزریق واکسن به ۱۴ هزار نفر در یک شیف کاری در مراکز واکسیناسیون سپاه هم خبر داد و گفت: با تأمین واکسن، این تعداد به ۳ برابر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۱۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
واکسینه شدن روزانه ۱۴۰۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه کربلا در مازندران
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی یش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون سپاه در شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار بسیج این شهرستان، از افتتاح شانزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه در بابل با همکاری علوم پزشکی  خبر داد و گفت: سپاه و بسیج با ۲۶ مرکز واکسیناسیون در سطح استان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کند.
 
واکسینه شدن روزانه ۱۴۰۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون سپاه کربلا در مازندران
فرمانده سپاه کربلا با برنامه ریزی‌های انجام شده برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان هم اشاره کرد و افزود: در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی، شانزدهمین مرکز تجمیعی، واکسیناسیون به نام مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی سپاه بابل افتتاح شد که این 16 مرکز توسط بسیج و سپاه دایر شده و از نظر فنی ، زیر نظر علوم پزشکی است.

سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه در این مرکز روزانه ۵۰۰ نفر را واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: سپاه برای افزایش مراکز واکسیناسیون در استان آمادگی دارد.

فرمانده سپاه کربلا از تزریق واکسن به ۱۴ هزار نفر در یک شیف کاری در 16 مرکز واکسیناسیون سپاه هم خبر داد و گفت: با تأمین واکسن، این تعداد به ۳ برابر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها