خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۲۲ فقره سرقت در ملایر

همدان-جانشین انتظامی استان همدان از دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۲ فقره سرقت در یک هفته گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۶۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
کشف ۲۲ فقره سرقت در ملایرسرهنگ رضا زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغی و محصولات باغداران در شهرستان ملایر در یک هفته اخیر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی، مخفیگاه سارقان شناسایی و چهار سارق اماکن خصوصی و خانه باغی دستگیر شدند که در بازجویی‌های فنی و پلیسی از آنها، تعداد ۱۲ فقره سرقت کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: در ادامه این ماموریت، دو سارق محصولات باغی و اماکن دولتی نیز دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده، به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: بهتر است کشاورزان برای مزارع و باغات فاقد دیوار و حفاظ، تا اتمام برداشت محصول نگهبان بگمارند و افرادی که در طول شبانه روز در حال آبیاری باغات خود هستند، نیز می‌توانند از مزارع اطراف سرکشی داشته و تردد یا وجود افراد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات