معرفت دینی عمیق و دشمن شناسی از شاخصه‌های پاسداریست

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: معرفت دینی عمیق و دشمن شناسی از شاخصه های پاسداریست.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) تلاش برای تعمیق و گسترش انقلاب را از شاخصه های پاسداری دانست و تاکید کرد: ما به پیروی از امام راحل(ره) به دنبال صدور انقلاب به تمام دنیا هستیم و آن را محقق کردیم، ما به دنبال رهایی تمام ملت ها از یوق ستمگری قدرت ها هستیم.

سردار رزمجو با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم گفت: این سخن را فردی می زند که انقلاب بی سابقه ای را بر پا کرده که تمام انبیاء و اهلبیت به دنبال آن بودند و این نشان از شأن پاسداری دارد.

وی معرفت دینی عمیق، حریت و دشمن شناسی را شاخص های دیگر پاسداری دانست وگفت: معرفت دینی انسان را از لغزش های فکری نجات می دهد و حریت انسان را از قید و بند دنیا رهایی می بخشد و او را وادار به قیام برای خدا می کند و باعث می شود ما در عملیات فریب او قرار نگیریم.

رزمجو با اشاره به هجمه ها علیه سپاه گفت: اگر حمایت از انقلاب اسلامی و مقابله با جبهه استکبار، تندرویی است ما تندرو هستیم برخی به ما خرده میگیرند که شما به فلان فرد حمله نکنید، جواب ما این است که آن فرد باید از جبهه استکبار جدا شود تا مورد هجمه سپاه قرار نگیرد.

وی با اشاره به تفاوت های میان تکلیف گرایی و تکلیف شناسی گفت: پاسداران باید در عین تکلیف گرایی تکلیف شناس باشند در طول تاریخ خیلی ها تکلیف گرا بودند اما بخاطر اینکه تکلیف خود را نشناختند عاقبت بخیر نشدند مانند کسانی که برای رضای خدا در مقابل امام حسین(ع) ایستادند.


وی کسب اقتدار همه جانبه را برای پاسداری از انقلاب ضروری دانست و در جواب کسانی که می گویند چرا به دنبال موشک و ملزومات اقتدار نظامی هستید گفت: ما طبق دستور قرآن هم قدرت معنوی و هم قدرت نظامی خود را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات