خبرهای داغ:

سپاه هاي استاني بايد با تمام توان براي سرعت بخشيدن به واکسيناسيون تلاش کنند

سرلشگر سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سپاه هاي استاني بايد با تمام توان براي سرعت بخشيدن به واکسيناسيون تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۹۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرلشگر سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جلسه بررسی گام پنجم طرح شهید سلیمانی که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور فرماندهان و روئساي دانشگاه هاي علوم پزشکي سراسر کشور برگزار شد گفت: همه ي سپاه هاي استاني با تمام توان بايد تلاش کنند تا با همکاري داشنگاه هاي علوم پزشکي در کشور ، مراکز واکسيناسيون توسعه يابد تا هر چه زودتر واکسيناسيون عمومي سرعت گيرد.

او افزود: سپاه هاي استاني و وزارت بهداشت در ايام شيوع کرونا جهادي بزرگ انجام داده اند و خوشبختانه با ورود حجم بالاي واکسن به کشور ، نگراني مردم در اين حوزه از بين رفته است.

دکتر عين الهي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در اين جلسه گفت: در حال حاضر بیش از ۲۱ میلیون دوز واکسن در کشور ذخيره شده و روند خريد واکسن همچنان ادامه دارد و تا پایان ماه بیش از ۴۰ میلیون دوز واکسن در کشور خواهیم داشت. 

سردار سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در اين جلسه گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت همکاري مي کنند و همچنين در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند. 

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان گفت: خوشبختانه روند انجام واکسيناسيون در استان به خوبي پيش مي رود و با تهيه واکسن هاي جديد ، اين روند سرعت نيز مي گيرد.

دکتر جندقي معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکي سمنان گفت: در حال حاضر انجام واکسيناسيون به سرعت در حال انجام است و توقع ما از مردم اين است که در صورت داشتن شرايط سني براي انجام واکسن، به سرعت تزريق واکسن را انجام دهند تا بتوانيم هر چه زودتر جامعه هدف خود را در مقابل بيماري کرونا ايمن کنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار