امنیت و پایداری کشور مدیون شهداست

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امنیت و پایداری امروز کشور مدیون شهداست.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۱۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع شهید امنیت  مهدی آزمون در شهر آبادان ضمن  بیان داشت:
شهادت نقطه اوج در این دنیا و نقطه اتصال به عالم ملکوت است، عالمی که جز مقربان و مخلصان را راهی به آن نیست.

کشاورز همچنین با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی افزود:این روز‌ها که دل‌های عاشق و‌مشتاق امام حسین (ع) به عشق کربلا می‌تپد و تقدیر ما فراق و هجران است، شهادت شهید مهدی آزمون نشان داد از پشت مرز‌های بسته هم می‌توان به کاروان کربلا رسید.

وی اظهار داشت: ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

سردار کشاورزاضافه کرد: در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آن‌ها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

وی  افزود: شهدا امنیت ناجا با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با اشرار داخلی  شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و پایداری امروز جامعه مدیون خون شهداست، یادآور شد: جنگ با دشمنان از جمله ضد انقلاب نماد ایثار و پیروزی حق علیه باطل است و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار