نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان:

مردم با مقایسه شهر زاهدان و سایر مناطق کشور ناراضی هستند

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: همزمانی کار شهرداری با عملیات گازرسانی در شهر زاهدان باعث خراب شدن چهره شهر شده شده به گونه ای که مردم با مقایسه شهر زاهدان و سایر مناطق کشور ناراضی هستند.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۳۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار مولوی سلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و عبدالقادر پربار شهردار سابق زاهدان گفت: توفیق خدمت به مردم نعمت بزرگ الهی است و باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه زاهدان افزود: رنج، سختی و نامهربانی در کار وجود دارد و حتی اگر قدرشناسی صورت نگیرد مهم این است که انسان با خدای خود معامله کند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: محرومیت و محدودیت های استان باعث شده تا نارضایتی هایی توسط مردم وجود داشته باشد که در گذشته بارها بر لزوم اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته تاکید شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر همزمانی کار شهرداری با عملیات گازرسانی در شهر زاهدان بر مشکلات افزوده و باعث خراب شدن چهره شهر شده شده به گونه ای که مردم در مقایسه شهر زاهدان با سایر مناطق کشور دارای نارضایتی هستند.

آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: در بسیاری از شاخص ها در رتبه پایین قرار داریم و باید توجه داشته باشیم که حرکت رو به رشد شهر زاهدان باید شتاب بیشتری به خود بگیرد زیرا همان گونه که ما در حال رشد هستیم سایر مناطق نیز متوقف نبوده و همواره در حال رشد هستند و این مقایسه کار را سخت خواهد کرد.

همچنین پربار شهردار سابق زاهدان نیز با تاکید بر اتحاد، انسجام و همگرایی در حل مشکلات شهر زاهدان بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر درآمد شهرداری زاهدان افزایش خوبی پیدا کرده که منجر به راه اندازی پروژه های مختلفی در سایر مناطق شهر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار